A PHP Error was encountered Severity: Notice Message: Undefined index: HTTP_REFERER Filename: views/inc_return.php Line Number: 3 Backtrace: File: /home/dhm99/domains/victorynickel.nl/application/views/inc_return.php Line: 3 Function: _error_handler File: /home/dhm99/domains/victorynickel.nl/application/views/alg_faq.php Line: 21 Function: view File: /home/dhm99/domains/victorynickel.nl/application/controllers/Campagne.php Line: 1251 Function: view File: /home/dhm99/domains/victorynickel.nl/public_html/index.php Line: 320 Function: require_once

« Ga terug naar de vorige pagina

Veelgestelde Vragen

BESTELLEN

Ontvang ik een bevestiging als ik een product bestel?

Binnen enkele minuten na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u via de e-mail een bevestiging en factuur van deze bestelling. Het komt wel eens voor dat de bevestigingsmail in de spambox terecht komt. Als u in beide gevallen geen bericht van ons heeft ontvangen, stuur dan een e-mail met uw adresgegevens naar klantenservice@munt-online.nl, dan kunnen we voor u controleren of de bestelling gelukt is.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Munt-Online?

Al onze producten zijn uitsluitend online te bestellen. Dit kan via onze nieuwsbrieven of via onze website www.munt-online.nl.

Ontvangt u nog geen nieuwsbrieven dan kunt u zich hiervoor inschrijven bij uw eerste bezoek aan onze website of door een mail te sturen naar klantenservice@munt-online.nl.

 

LEVERING

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 5 – 10 werkdagen bij u thuis af te leveren. Indien u uw bestelling met spoed wilt ontvangen, kunt u dit aangeven op de bestelpagina. Hiervoor rekenen wij een extra toeslag.

LET OP: Bij sommige uitgiften kunnen afwijkende levertijden gelden, dit zal per keer en per aanbieding duidelijk worden vermeld tijdens het bestelproces en in de digitale bevestigingsmail.

 

Bezorgt Munt-Online ook producten in het buitenland?

Al onze producten worden uitsluitend in Nederland geleverd.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij versturen al onze bestellingen via PostNL (hierbij maken wij geen gebruik van de Track & Trace code). Mocht uw zending niet door de brievenbus passen en de postbezorger treft u niet thuis aan, dan ontvangt u een afwezigheidsbericht waarmee de zending op het dichtstbijzijnde postkantoor of bij uw buren kan worden afgehaald of u ontvangt melding van een nieuw bezorgmoment.

Duurdere producten worden aangetekend verstuurd via PostNL.

 

Ik ontvang mijn bestelling niet omdat het uitverkocht is

Het kan incidenteel voorkomen dat wij uw bestelling niet gereed kunnen maken omdat de oplagelimiet van de herdenkingsuitgifte overschreven is. Dit betekent dat er meer mensen hebben ingeschreven dan er officiële uitgiften beschikbaar zijn. Wij zullen in dat geval altijd ons uiterste best doen om uw bestelling alsnog uit te voeren, maar deze situatie is helaas niet te vermijden. Indien u reeds vooruitbetaald heeft, dan ontvangt u uiteraard uw geld terug.

Om deze situatie te vermijden maken wij gebruik van vooraankondigingen via e-mail. Hoe eerder uw inschrijving op onze vooraankondiging binnenkomt, hoe hoger uw positie op deze lijst.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die u kiest. We bieden u 2 mogelijkheden aan:

Standaard: levering binnen 5-10 werkdagen - verzendkosten bedragen €3,95*

Express: levering binnen 3-5 werkdagen - verzendkosten bedragen €6,95*

 

* Mits een ander bedrag wordt aangegeven tijdens het bestelproces.

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling incompleet of beschadigd is aangekomen?

Bij een onvolledige of beschadigde zending dient u dit binnen 24 uur te melden aan onze klantenservice. Dit kan via het e-mailadres klantenservice@munt-online.nl. Onze klantenservice neemt dan contact met u op om het probleem op te lossen.

BETALEN

In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet In3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met In3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over In3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan tijdens het bestelproces. U heeft de keuze uit: iDeal, Paypal en AfterPay.

iDeal: u betaald de bestelling direct vanaf uw eigen rekening. Zodra de betaling is afgerond zal de order bij ons binnen komen en in behandeling worden genomen.

Paypal en AfterPay: als u voor een van deze betaalmogelijkheden kiest, betaald u niet vooraf en wordt de bestelling in behandeling genomen zodra deze is afgerond. Als de bestelling door ons is verzonden krijgt Paypal/AfterPay van ons een melding dat de zending is verstuurd. U zult dan een aantal dagen later vanuit Paypal/AfterPay een factuur ontvangen met de vraag deze te voldoen.

LET OP: u kunt enkel kiezen voor AfterPay bij een bedrag vanaf 5,00 euro.

Collectie zending: Indien u zich aanmeldt voor een collectie dan kunt u alle maandelijkse vervolgleveringen betalen via uw bank. Wij zullen u tevens - als service -  een electronische betaallink zenden die u kunt gebruiken om de betaling te voldoen. 

 

Waarom ontvang ik meerdere facturen voor mijn bestelling?

U heeft ervoor gekozen in deeltermijnen te betalen. Voor elk deel ontvangt u een aparte factuur.

Wat is het rekeningnummer van Munt-Online?

U kunt alleen een betaling direct aan ons overmaken indien dit duidelijk is aangegeven op de factuur, meestel is dit enkel het geval bij vervolgzendingen van de collectie.

Als u tijdens het besteldproces gekozen heeft om te betalen via Paypal/Afterpay dan dient u de factuur die van hen afkomstig is aan hen te voldoen. Deze betaald u NIET aan Munt-Online.

 

Ik ben mijn factuur kwijtgeraakt, wat nu?

Stuur dan een e-mail naar klantenservice@munt-online.nl. Geef hierin aan: uw naam, adres en het product waarvan u de factuur bent kwijtgeraakt. Wij sturen u dan via e-mail een kopie van deze factuur toe.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat betekent dit?

Wanneer een zending nog niet door u betaald is ontvangt u hier via e-mail een betalingsherinnering voor. De eerste betalingsherinnering wordt 10 dagen na verzending van uw bestelling aan u verstuurd.

In totaal kunt u 4 betalingsherinneringen per zending van ons ontvangen. Hebben wij in die periode geen bericht van u gekregen dan zal de openstaande factuur bij ons incassobureau terecht komen en zullen er extra kosten in rekening worden gebracht.

LET Op: Indien u ervoor gekozen heeft om te betalen via Afterpay en de herinnering is van Afterpay, dan dient u contact op te nemen met Afterpay inzake deze betalingsherinnering. U kunt Afterpay bereiken via www.afterpay.nl .

STOPZETTEN & OPZEGGEN

Abonnement op Munt Online opzeggen. Hoe doe ik dat ?

Je kunt je abonnement op Munt Online opzeggen door gebruik te maken van een email en deze naar klantenservice@munt-online.nl  zenden en opzeggen. Geef je gegevens door, en je weet dat je opzegging voor Munt Online altijd goed verwerkt wordt

Hoe kan ik mijn collectie bij Munt-Online stopzetten ?

Dat is heel eenvoudig. Als u geen nieuwe levering meer wenst te ontvangen, dan stuurt u een email naar onze klantenservice met dit verzoek. Vergeet niet uw klantnummer of uw huisadres en naam te geven, dan stopt toezending direct. Uiteraard kunt u ook uw laatste  munt zending terugzenden, dan stoppen wij automatisch met toezenden. U kunt ons bereiken op klantenservice@munt-online.nl 

Hoe kan ik mijn abonnement op Munt Online opzeggen ?

Je kunt je abonnement op Munt Online gratis opzeggen en op ieder gewenst moment door een email te zenden aan klantenservice@munt-online.nl  en opzeggen. Vul je gegevens in, kies voor de verzendoptie. Zo weet je dat je opzegging voor Munt Online altijd goed verwerkt wordt.Je mag ook je laatste zending terugzenden en dan zeggen wij automatisch op. 

Hoe kan ik mijn abonnement bij Munt Online stopzetten?

Dat is heel eenvoudig. Als u geen nieuwe levering meer wenst te ontvangen, dan stuurt u een email naar onze klantenservice met dit verzoek. Vergeet niet uw klantnummer of uw huisadres en naam te geven, dan stopt toezending direct. Uiteraard kunt u ook uw laatste  munt zending terugzenden, dan stoppen wij automatisch met toezenden. Onze klantenservice is bereikbaar op klantenservice@munt-online.nl

Hoe kan ik mijn lidmaatschap bij Munt-Online stopzetten

Munt-Online kent geen lidmaatschap, maar u wilt waarschijnlijk uw collectie abonnement stopzetten. Dat is heel eenvoudig. Als u onze klantenservice een email stiuurt, dan zetten wij uw abonnement direct stop. U kunt onze klantenservice bereiken op klantenservice@munt-online.

RETOURNEREN

Kan ik bij u langskomen om een bestelling te retourneren?

Munt-Online heeft geen fysieke winkels, wij werken uitsluitend via internet. Alle bestellingen worden via PostNL naar het door u gewenste adres gestuurd. Retourneren is altijd mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. U kunt niet bij ons langskomen om uw levering te retourneren of af te halen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u een ontvangen product niet wenst te behouden kunt u deze altijd, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren.

Als u een zending retourneert vraag dan altijd om een verzendbewijs van het postkantoor. Dan heeft u bewijs van de retourzending wanneer deze onverhoopt niet bij ons aankomt. Graag wijzen wij u erop dat u wettelijk gezien verantwoordelijk bent voor de retourzending. Bij niet-aangekomen retourzendingen dient u contact op te nemen met de vervoerder van uw retourzending.

Na ontvangst en controle van uw retourzending, vergoeden wij u de volledige 100% van uw aankoopbedrag. Dit bedrag ontvangt u binnen 5 werkdagen op uw rekening.

Stuur uw retourzending naar:
Munt-Online
Postbus 1219
2400 BE Alphen aan den Rijn

 

U retourneert op uw risico
Na retourontvangst wordt gecontroleerd of uw retourzending compleet/onbeschadigd is en voldoet aan de voorwaarden om voor terug storting van betaling in aanmerking te komen. Wij kunnen u niet of niet volledig terugbetalen indien:
- wij uw retourzending niet ontvangen
- uw retourzending niet compleet is
- niet duidelijk is van wie de retourzending komt. (Als u de originele factuur niet meer heeft, vermeld dan duidelijk uw naam, adres en postcode bij het product in de retourzending).

 

 

OVERIG

Kan ik bij Munt-Online ook circulatiegeld bestellen?

Munt-Online levert geen circulatie geld. Wij leveren alleen producten van de hogere verzamelkwaliteiten aan particulieren.

Heb ik bij Munt-Online garantie op mijn artikelen?

Op alle artikelen die u bij ons koopt, gelden de wettelijke garantietermijnen. Indien u een klacht over uw bestelling heeft, vernemen wij dit graag zo snel mogelijk na levering. U kunt in alle gevallen zonder opgaaf van reden uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. U ontvangt in dat geval 100% van uw betaling terug.

Zijn mijn persoonlijke betaalgegevens veilig bij Munt-Online?

Om uw betaling te kunnen verwerken, maken wij gebruik van de diensten van een Nederlandse payment provider. Deze maakt gebruik van de modernste beveiligingssystemen. Als u betaalt, dan gaat dit via een beveiligde SSL-verbinding. U kunt dit zien doordat dit bovenin in het webadres wordt aangegeven.

Waarom Is een collectie abonnement vrijblijvend?

Omdat Munt-Online geen abonnementen kent, het is een vrijblijvende service. U kunt dus op elk moment een levering in een collectie abonnement stopzetten. Of de laatste zending terugzenden, ook dan zetten wij eventuele vervolgzendingen stop. U kunt altijd stopzetten bij Munt Online via klantenservice@munt-online.nl.

Hoe start ik een collectie?

Sommige producten in ons assortiment zijn de starter van een collectie. Dit wordt tijdens het bestelproces duidelijke aangegeven bij het beteffende product. Zodra u dit product besteld wordt de collectie automatisch voor u gestart. Dit houdt in dat u maandelijks een vervolgzending thuis bezorgd krijgt met daarin een nieuwe waardevolle toevoeging voor de collectie.

Als onze collecties zijn op elk gewenst moment te beëindigen. Stuur ons in dat geval een e-mail via klantenservice@munt-online.nl

Hoe kan ik mijn collectie stopzetten?

U kunt bij ons op elk gewenst moment de collectie stopzetten.U bent nooit verplicht vervolgzendingen af te nemen, dit geschiedt geheel op vrijwillige basis. De collectie stopzetten doet u door een e-mail te sturen naar klantenservice@munt-online.nl. Na ontvangst van dit bericht zal de collectie per direct voor u worden beëindigd. U ontvangt hier een bevestiging van via e-mail.

U kunt ons ook schriftelijk informeren. Dat kan via het adres: Munt-Online, Postbus 1219, 2400 BE Alphen aan den Rijn.

Ik wil geen aanbiedingen meer ontvangen

In elke nieuwsbrief via de email kunt u aangeven niet langere geïnformeerd te willen worden met onze exclusieve aanbiedingen. Wij stoppen dan automatisch met toezending.

Indien u ook niet langer geïnformeerd wenst te worden met schriftelijke aanbiedingen, dan kunt u dat aan onze klantenservice doorgeven. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice via emailadres: klantenservice@munt-online.nl . Dit geldt ook voor telefonische aanbiedingen, hoewel u dit natuurlijk ook tijdens het gesprek kunt aangeven.

Is het verstandig mijn collectie te verzekeren?

Veel mensen verzekeren de zaken die hen veel waard zijn. Munt-Online kan u niet helpen met een verzekering voor uw kostbare verzameling, maar wij adviseren u in dat geval contact op te nemen met de maatschappij waar u uw inboedel heeft verzekerd. In veel gevallen kunnen zij u helpen met een kostbaarhedenverzekering.

Ik wil graag telefonisch contact met Munt-Online

Munt-Online biedt de producten uitsluitend aan via het internet om de kosten van de producten zo laag mogelijk te houden. Om die reden werken wij met een klein team en om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, werken wij enkel met een online klantenservice. We verzoeken u dan ook uw vraag via ons emailadres klantenservice@munt-online.nl te stellen.

Op deze wijze kunnen wij u snel en efficient helpen met al uw vragen.